دنیای زرد ما

روزمرگی‌های یک دانشجوی کتابخون

دنیای زرد ما

روزمرگی‌های یک دانشجوی کتابخون

دنیای زرد ما

سلام من فرجانه هستم😊
دهه هشتادی و دانشجوی بیوتکنولوژی📚🔬
اینجا راجع به فیلم و سریال، کتاب و تجربه‌هامون صحبت میکنیم

بایگانی
آخرین نظرات

روزهای پر رنج عزیز

دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹ ب.ظ

در روزهای منتهی به کنکورم گیلمور گرلز میدیدم.
سریال نسبتا قدیمیی که شهرت زیادی نداره اما خیلییی دل نشینه.
روری، از شخصیت‌های اصلی داستان عضو تحریریه دانشگاهه، در ابتدای ورود روری، ویراستار تحریریه متن‌های روری رو رد میکنه، از یک متن طولانی فقط یکی دو جمله رو مناسب میدونه و...
بعد از انتشار متن روری هم کلی ماجرا پیش میاد و اعتراض میشه که نوشته‌ی نقد تاتر روری غیرمنصفانه بوده و...
در ادامه‌ی سریال، روری به نقطه‌ای میرسه که خودش ویراستاد تحریریه دانشگاه میشه و حتی یک دوره‌ای توی تحریریه یکی از روزنامه‌های معروف کار میکنه. اونجا هم ماجرایی پیش میاد و مالک روزنامه که روزنامه‌نگار خیلی معروفی بود به روری میگه تو استعداد این کار رو نداری!
اون شب روری فرو میریزه، انگار که سیلی محکمی خورده باشه...

روری گیلمور

در روزهای منتهی به کنکورم من روری رو میدیدم و دلم میخواست تجربه‌های مشابهی داشته باشم. بنویسم، نقد بشم، عضوی از یک جمع پویا باشم، سر کلاس‌های دانشگاه بشینم و...
چند وقت پیش یک فراخوان برای جذب نویسنده‌ی رادیو دیدم و تست دادم و قبول شدم؛ حالا دو سه هفته‌ای هست که براشون مینویسم. متن‌هایی که فیلا دارن نقد و رد میشن😄
اولین باری که نوشتم و رد شد برام مثل یک سیلی یا سطل آب یخ بود، اما فقط چند دقیقه بعد بود که با خودم گفتم چه چیزی بهتر از این؟ میخوای درجا بزنی یا هندونه زیر بغلت بزارن؟
خداروشکر کردم و همون موقع بلند شدم تا چندتا منبع از کتابخونم بیارم و دنبال ایده‌ برای یک متن دیگه بگردم.
این روزها پر از رنجن اما من دوستشون دارم.
خدایا شکرت، خدایا خیلییی شکرت💛💛💛
۱۴آذر ۱۴۰۱ بعد از امتحان زیست پیش، در انتظار کلاس زیست گیاهی، نمازخونه‌ی دانشگاه
پ.ن: شما چه خبر؟ چه میکنید این روزا

۰۱/۰۹/۱۴

نظرات  (۶)

۱۶ آذر ۰۱ ، ۱۰:۱۰ لوندر فانتزی

سلام:)))))) میدونستی منم گلیمور گرلز رو دیدم؟ چه جالبه که علایق فیلم و سریال کتابی مون به همدیگه شبیهه

امیدوارم هم توی نویسندگی و هم توی امتحانای دانشگاه موفق باشی:))))

پاسخ:
سلام دوشیزه لوندر عزیز😍
حالت چطوره؟ خیلی خوشحال شدم نظرت رو دیدم.
واقعا؟😍😍 چقدر فوق‌العاده، بعد باید یک روز راجع‌بهش حرف بزنیم😍
خیلی ممنونم، انشاالله تو هم😊🫂
آب و هوای بندر چطوره؟ هوا اینجا داره کم کم خنک میشه

سلام. سلام.سلام:).

چه فیلم قشنگی به نظر میاد، دختره ای که توی سریال هستش خیلی مرموزه انگار😅

همین که مینویسید و نا امید نمیشید، خودش شایسته ی تقدیره!

من در گیر چندتا همسایه ی مشکوکم

 

پپ.ن: به بیان خیلی خیلی خوش آمدید:).

پاسخ:
سلام
شما لطف دارید. چرا مشکوک؟
خیلی ممنونم^-^

سلام. سلام.سلام

مشکوکه چون هی سربالا میاره، یه چیزی مینویسه بعد سرشو میاره پایین، ته چشماشم یه احتیاطی موج میزنه😅🍁

پاسخ:
سلام مجدد، منظورم همسایه‌هاتون بودند که گفتید مشکوکند^^

سلام..سلام.سلام

آهاآها😅

یکی کتک میخوره، یکی میگه مواظب خودت باش، یکی با گرز توی خانه ی اون یکی میره...😁

پاسخ:
سلام مجدد، خدا رحم کنه

فرجانه ی عزیز می دونی شایسته ترین خصلت یه انسان که می تونه به موفقیت برسونتش اینه که شکست رو بپذیره و برای موفقیت بارها و بارها تلاش کنه

امیدوارم همیشه این خصلت رو همراه خودت داشته باشی و موققیت های زیادی رو کسب کنی 🌱

اراده ات رو تحسین میکنم و برات آرزوی لبخند میکنم ^^❤️

پاسخ:
سلام ^^
ممنونم شما خیلی لطف داری💛💛
به تو از دور بغل زهراجان🫂🫂

بغل متقابل دختر خوش قلم 🌱💚

پاسخ:
💛🌻🫂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی